7 november 2011


Reklam går ut på att göra nytt. Vara först. Klipskast. Knocka. Skapa snack, få ögonen på sej. Ta ny mark. Det läggs stora pengar på stora produktioner och det är förödande om viss information läcker ut. Som bildmanér. Idéer. Skisser. Det är därför en del hemlighetsmakeri kring vissa av mina jobb, de flesta faktiskt. Just några såna grejer ligger framför mej och av den anledningen är det aningen tunt med backstagebilder för tillfället. Jag får helt enkelt inget visa eller berätta och resultatet låter vänta på sej tills nästa år. Kul oavsett - för mej. Trist för dig som följer och vill förstå vad jag egentligen sysslar med bakom skärmen. Avslöja kan jag göra att jag för tillfället befinner mej hos eminente Herr Johäll i Borås för spån. Med Chelsea Red på naglarna. Because I'm so worth it.