28 december 2010



Det här med stil och smak är ju galet härligt men också vansinnigt svårt. Det är liksom så mycket man tycker om, av vitt skilda stilar. Ofta är det krocken dem emellan som är nyckeln till att en milj blir sådär skithärlig. Då och då blir det bara... fel. Själv föll jag pladask för en alldeles fantastisk loppislampa idag. Här hemma står det just nu 2-2 i matchen om lampans överlevnad elelr icke. Sån tur att mina röster räknas som två. I mitt hjärta har den en plats för evigt, precis som en massa andra härliga grerjer som jag önskar mej just nu. Som hela Rodebjers vår/sommarkollektion (mmm smaka på dom orden) med undersköna Adele dress i spetsen, succésoffan Boxplay och bokstavsmuggarna från favoritaffären Grandpa. Jisis.

Just det. Jag är på jakt efter en exemplarisk assistent som kan hjälpa mej att leta props, kläcka briljanta idéer, bära möbler, spraymåla skåp, jaga leverantörer, påminna mej om saker och vara ett allmänt gott häng. Tips emottages tacksamt i mailform till louise@gutstocommunicate.se.