31 oktober 2011

TODilooO.

Måndag morgon. Helgen är över. Regnet smattrar mot rutan. Det är som upplagt för att dra kudden över huvudet igen. Men. Jag har en helt fantastiskt rolig vecka framför mej. Frågan är om den där kudden kommer komma till användning alls.

Jag ska en gång för alla styra upp mina digitala moodboards på Pinterest. Höra ljudet av att gutsiga typsnitt trillar ner i datorn. Fila på designen och använda fonterna till att uppdatera mej själv. Hålla tummarna för att det där viktiga, nervkittlande telefonsamtalet faktiskt kommer. Boka Stockholmstripp. Bygga kundtidning ala 2012. På riktigt påbörja renoveringen av mitt nya crib. Rita färdigt inredningen till ovannämnda guldgruva. Få okej och börja snida. Ge ischiasnerven vad den tål. Planera årets sistaste jobb och ett och annat som ska genomföras i början på nästa. Mötas, med hjärna och hjärta. Leta reda på en gammal dörr. Sjösätta spännande projekt med två grymma ladies. Kickoffa med gänget mitt med nattlig och taktlös dans som obligatorium. Bjuda 30 kids på läbbigt halloweenkalas med outsourcat husrum.

Och. Som lacken på lädret; allt utan lämn och hämt på dagis = jag kommer hinna vara hyffsat snygg hela veckan. Halleluja.